Dag 09, Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu Dag 09, Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu

Dag 09, Melbourne

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

12 Februari 2023 | Australië, Melbourne

Deze ochtend gaan we naar het bekende Albert park, het is alleen een bezoek met een dubbel gevoel. We zouden in principe in het allereerste vakantie plan starten met de F1 van Melbourne, maar omdat de covid en de verschuiving in de F1 kalender daar een onduidelijke toestand van maakte, hebben we besloten de F1 te skippen en in februari te gaan, en dit is het resultaat. Een half opgebouwd circuit waar je weinig mee kan, maar.... we hebben wel in de pitstraat kunnen lopen, dat is ook wat waard natuurlijk. Niet dat er erg veel actie was op de zondag, maar toch. Na een half rondje circuit gaan we weer richting de stad, het weer vandaag is helaas niet zo mooi om in het park te blijven hangen. Er is veel wind en dat maakt het wat frisjes, 20° celcius, we zijn het niet meer gewend. In de stad is opzich ook niet veel te beleven, het is gewoon een verzameling gebouwen maar mist in mijn beleving de grote blik vangers. Morgen is het weer een stuk beter en gaan we de stad weer uit, kan van mij niet vroeg genoeg gebeuren.