Dag 38 Daintree National Park - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu Dag 38 Daintree National Park - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu

Dag 38 Daintree National Park

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

13 Maart 2023 | Australië, Port Douglas

Vanmorgen zijn wecom 07:30 opgehaald voor een halfdaagse tour door het Daintree National Park, de chauffeur die ons naar de boot ging brengen was een bijzonder persoon. Op eerste instantie had hij enorm veel informatie te delen over de regio maar later hadden we beide het idee dat hij best even niets mocht zeggen, je hoeft namelijk niet de hele tijd te praten. Niets zeggen is ook prima. Na 45 minuten bla bla bla komen we aan bij de HMS Zonnebloem en gaan we toch nog op zoek naar krokodillen, een positieve wending. Het weer zit alleen niet mee om krokodillen te kunnen zien, het is erg warm en dan blijven ze graag onderwater hangen, daar waar het lekker koel is. Maar we hebben geluk en komen een krokodil tegen van ongeveer een jaar oud, project afgerond en aansluitend gaan we nog bij een riviertje kijken om de ochtend te vullen.

Om 12h zijn we terug in het vakantie resort en beginnen we met niets toen en dat weten we vol te houden tot het tijd is voor wat avond eten.

• 14 Maart 2023 - 19:49

Nathalie :

Mooi resort hoor! Geen straf om daar de rest van de dag te vertoeven!