Dag 27 Brisbane - Noosa Heads - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu Dag 27 Brisbane - Noosa Heads - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu

Dag 27 Brisbane - Noosa Heads

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

03 Maart 2023 | Australië, Noosa Heads

Vanmorgen zijn we weer vertrokken uit Brisbane en ik begin toch steeds een grotere hekel te krijgen aan steden tijdens vakanties. Nou ja, hekel. Er zijn leukere dingen te doen als je toch zo ver van huis bent, gelukkig was dit dan dan laatste grote stad van deze trip en we gaan nu verder richting het Great Barrier Reef en Cairns, het uiteindelijke eindpunt van deze roadtrip.

De eerste overnachting na Brisbane is in Noosa Heads en dat is eigenlijk maar een stukje van niets, denk via de kortste route maximaal twee uurtjes rijden. Dus we plannen wat omwegen in op de route om zodoende niet idioot vroeg in Noosa Heads te zijn en we kunnen nog wat zien van het achter land.

We komen nog wel wat uitzicht punten tegen maar vanwege de bewolking is het zicht niet helemaal perfect, je kan niet altijd een zes gooien.

Zo'n beetje rond 15h zijn we in Noosa Heads en gaan we een plan bedenken voor morgen, het gaat een middag activiteit worden in de Noosa Everglades. De ochtend houden we voor de rest vrij omdat er veel regen is voorspeld.

• 03 Maart 2023 - 18:46

Nathalie :

Hopelijk hebben jullie ook een (kaart) spel mee, altijd handig als het regent [e-1f609]