Dag 29 Noosa Heads - Fraser Island - Reisverslag uit Frasereiland, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu Dag 29 Noosa Heads - Fraser Island - Reisverslag uit Frasereiland, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu

Dag 29 Noosa Heads - Fraser Island

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

04 Maart 2023 | Australië, Frasereiland

We zijn op aangekomen op Fraser Island en op het moment dat we voet aan wal zetten stopt het met regenen en is het schitterend mooi weer. Morgen gaan we met zo'n 4x4 bus op pad om het eiland te verkennen, dit hadden we al maanden geleden kunnen regelen maar waarom iets ver vooruit plannen als het ook 12h voor vertrek nog kan en dan maar hopen dat er nog plek is. Maar er is dus nog plek en de dag voor morgen is bij deze dus vol gepland, we gaan alle highlights langs en met het mooie weer dat er voor morgen besteld is, moet het een spektakel worden. Een eiland met wit zand kristalhelder zeewater, kan niet wachten tot het morgen is, ook al starten we best vroeg in de ochtend met de trip.

• 04 Maart 2023 - 08:50

Marian :

Jongens, succes dat het zo mooi gaat worden als jullie verwachten.