Dag 25 O'Reilly's Rainforest Retreat - Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu Dag 25 O'Reilly's Rainforest Retreat - Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu

Dag 25 O'Reilly's Rainforest Retreat - Brisbane

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

01 Maart 2023 | Australië, Brisbane

Vanmorgen zijn we vertrokken uit de jungle en stiekem had ik daar best een dag langer willen blijven, maar je weet van te voren nooit wat je er van kan verwachten. Maar als ik ooit nog eens terug kom hier, dan zeker een extra dag.

De rit ging het eerste half uur met een gemiddelde snelheid van 25km/h omdat iemand ooit dronken was tijdens het uitzetten van de weg, de rechte stukjes was hij overduidelijk vergeten.

Uiteindelijk komen we weer op de normale stukjes weg en gaan we richting Gold Coast, best een bijzondere plek. Ik kan me niet veel plaatsen bedenken waar de zee zo helder/schoon is en de stad zo dicht op het strand staat, Miami Beach kan er één zijn. Maar die staat nog op de bucket list. Ondertussen trekken we ook de conclusie dat we in een andere tijdzone zitten en we krijgen zomaar een uur gratis om te verklooien. Dat ga ik dan maar gebruiken om even in het zeewater te gaan staan en voor zo ver mijn strand ervaring voor deze trip, rap terug naar het beton.


  • 01 Maart 2023 - 18:06

    Nathalie :

    Wel weer een mazzeltje, zomaar gratis en voor niks een uur extra!

    Hebben jullie inmiddels een favo strand na al deze dagen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

mike

Actief sinds 06 Nov. 2016
Verslag gelezen: 30
Totaal aantal bezoekers 21295

Voorgaande reizen:

04 Februari 2023 - 16 Maart 2023

Gebroeders down under

Landen bezocht: