Dag 11, Foster - Lakes Entrance - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu Dag 11, Foster - Lakes Entrance - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu

Dag 11, Foster - Lakes Entrance

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

14 Februari 2023 | Australië, Lakes Entrance

Agnes Falls is het eerste puntje op de agenda voor vandaag, niet dat er een agenda is maar het klinkt wel lekker interessant. Agnes Falls, een leuk watervalletje wat tevens ook een prima plek is om aan het ontbijt te beginnen. In het dorp van de overnachting bij de lokale supermarkt zooi gekocht, en hier zooi opgemaakt, in principe een project afgerond. Nu weer terug naar beneden met de auto en richting de zee, let's go.

Ondertussen zijn we bij het strand aangekomen en rijden we langs de 99 mile beach. We hebben een point of interest gevond, een scheepsvrak dat daar al ligt sinds 1879 en volgens de verhalen moet er ook nog één onder het zand liggen, nou ik graaf hem niet op voor bewijs, ik geloof het wel.

De overnachting voor vanavond ligt in het plaatsje Lakes Entrance dat ook aan de 99 mile beach ligt. We moeten alleen een stuk omrijden vanwege de meren in dit gebied, geen punt omdat we alle tijd van de wereld hebben.

De chauffeur komt nog een leuk dingetje tegen om naar te kijken. Een antieke draaibrug en schijnbaar uniek in zijn soort omdat hij nog behoorlijk origineel is. Voor de rest niet bijzonders, maar was wel even lekker om de benen te strekken. Zo rond 16h komen we aan in Lakes Entrance en begint het dagelijkse ritueel weer.

• 16 Februari 2023 - 19:21

Nathalie :

Dat zijn fijne reisdagen! Geen druk programma en ook nog een chauffeur die hidden gems op de route vindt!

Het strand ziet er geweldig uit[e-1f3dd]