Dag 20 Sydney - Hunter Valley Resort - Reisverslag uit Pokolbin, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu Dag 20 Sydney - Hunter Valley Resort - Reisverslag uit Pokolbin, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu

Dag 20 Sydney - Hunter Valley Resort

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

23 Februari 2023 | Australië, Pokolbin

Vandaag is het donderdag en dat is normaal gesproken in de beschaafde wereld frikandellendag. Dus een 2e poging ondernomen om het Holland House binnen te komen. Dit keer zijn ze wel geopend en we struinen wat door de winkel, het is verbazend wat ze allemaal hebben. Maar het hoogtepunt is uiteraard de frikadel speciaal, we nemen plaats in het oud Hollands café en een paar minuten later ligt hij voor mijn neus. Een groot succes en wat mij betreft kan de rest van de dag me wel gestolen worden. De grote Jan Pelleboer uit Beverwijk had al voorspeld dat het zou gaan regenen vandaagdus we rijden na de frikadel rustig naar de volgende bestemming voor een verse overnachting.

We zijn lekker op tijd in Hunter Valley Resort en dat heeft voornamelijk te maken met het weer en het missen van inspiratie om dingen te gaan bekijken. Eigenlijk is een dag zoals deze ook prima, het had alleen droog moeten zijn, maar dat heb je helaas niet zelf onder controle. Je hoeft ook niet elke dag iets te ondernemen, het blijft vakantie.

De regio waar we nu zitten staat bekend om de wijn, er zijn hier alleen maar wijn boertjes en Hunter Valley Resort is er net zo één. Nu is wijn toch niet helemaal mijn afdeling en ik vraag me toch een beetje af wat ik hier nu precies doe. Tijdens het schrijven van dit stukje is het al de volgende ochtend en ik weet nog steeds niet waarom we bij een wijnboer zitten. Gelukkig weet de wijnboer ook dat het een aflopende zaak is en brouwt hij ook bier en het zijn acht verschillende smaken. Een aantal hebben we er gister avond getest en ze smaakte prima.

Gelukkig is de zon terug gekomen en zit/zat ik in de zon, de zon is achter een boom verscholen. Een inschattings fout, die zon draait hier de andere kant op. Zo maar de stoel verplaatsen, denk dat het een stuk gemakkelijker gaat dan die boom te verplaatsen.


  • 24 Februari 2023 - 01:02

    Edwin :

    Whahaha weer een mooi verhaal van een geslaagde dag. [e-1f44d][e-1f3fd][e-1f37b]


  • 24 Februari 2023 - 07:53

    Nathalie :

    Frikadel speciaal ook nog.. vakantie geslaagd dus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Pokolbin

mike

Actief sinds 06 Nov. 2016
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 21339

Voorgaande reizen:

04 Februari 2023 - 16 Maart 2023

Gebroeders down under

Landen bezocht: