Dag 21 Hunter Valley Resort - Port Macguarie - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu Dag 21 Hunter Valley Resort - Port Macguarie - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu

Dag 21 Hunter Valley Resort - Port Macguarie

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

24 Februari 2023 | Australië, Port Macquarie

De zon schijnt en alles lijkt ook beter en dat laten die vliegbeesten ook merken, blijkt later als je buiten gaat staan dat het een soort papagaai is. Een grote blauwe snert vogel is het eigenlijk volgens de buurman.

Na de koffie zijn we gaan rijden richting Port Macguarie en er zitten drie toerist drive's tussen, dat zijn toch wel de mooiste routes om te rijden, maar ook daar moet je goed uitkijken voor de kraters in het wegdek. Ik had er één over het hoofd gezien maar gelukkig zat het wiel nog aan de auto, de klap gaf een andere indruk.

Om 15:20 komen we aan in Port Macguarie en gaan we het dorp verkennen en al snel zitten we aan een pilsje. Later op de avond, na het avond eten lopen we via de waterkant terug richting het hotel en komt de familie flipper nog even buurten. De dolfijn komt op de lijst met wilde beesten te staan die door minimaal 1 persoon bevestigd kan worden als gezien.

De lijst met bevestigde beesten is tot nu

Emoe.

Dolfijnen.

Zeehonden.

Zee arend.

Pino.

En op speciaal verzoek gaan we ook op zoek naar goud!!

• 24 Februari 2023 - 22:52

Marian:

Jullie krijgen het nog druk, maar een goudklompje is natuurlijk leuk.

Dieren op jullie lijst een stuk moeilijker.[e-1f92d]

• 27 Februari 2023 - 18:06

Nathalie :

Als jullie verzoekjes aannemen, gaan jullie ook op zoek naar opaal?

Gave lijst met dieren hoor!