Dag 6, Halls Gab - Port Fairy - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu Dag 6, Halls Gab - Port Fairy - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu

Dag 6, Halls Gab - Port Fairy

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

09 Februari 2023 | Australië, Port Fairy

Het klonk als een mooi plan en op zich was dat het ook wel, een loopje naar de Pinnacle lookout. Slim van ons om het in het begin van de dag te doen, maar het was al snel warm en het totale gebrek aan conditie breekt Andros vlak voor de top van de berg op. Ik zelfheb hem wel uitgelopen omdat mijn conditie fractioneel beter is. Het was maar 2.1km naar de top, maar wel steil en vol met rotsen. Dat zijn we uiteraard niet gewend. Nu zijn we weer terug in de auto en zitten af te koelen in de auto, nogmaals complimenten aan de uitvinder van de airconditioner.

Als of we nog niet genoeg inspanningen gedaan hebben gaan we met minder enthousiastme naar de MacKenzie Falls. Het is de moeite meer dan waard, alleen de klim terug naar boven is een nekken breker/ kuiten bijter en het feit dat het 30° is, maakt de keuze snel gemaakt dat dit voor vandaag het laatste inspannende evenement is. We gaan een toeristische route naar Port Fairy, we zien daar wel weer.

In Port Fairy aangekomen eerst gestopt bij het verkeerde motel, moesten uiteindelijk bij de overburen zijn, daar aangekomen de auto uitgepakt en even bijkomen. Daarna maar even het dorp in om niet te vroeg in slaap vallen, na een kort rondje een restaurant gevonden, nu even lekker eten met een paar biertjes erbij, daarna alsnog naar bed om fris de terugreis naar Melbourne aan te gaan.

• 09 Februari 2023 - 12:25

Cor :

Hoi Boys

mooi dat jullie op de proef worden gesteld

maar tot nu toe geen foto’s ter ondersteuning?

En Andros als je na 100 meter geen beren hebt gespot mag je terug naar de auto

Fijne tijd verder

• 09 Februari 2023 - 15:06

Hannie :

Goed gedaan broertje. Dapper hoor. En Andros groot gelijk om het even uit te zitten. Hopelijk hebben jullie morgen geen spierpijn. [e-1f91e][e-1f3fb]

groetjes Hannie

• 10 Februari 2023 - 19:45

Nathalie :

Onze voetbaltrainer geen opperbeste conditie? Geloof ik niks van! Komt waarschijnlijk door de ijle lucht icm de tropische temperatuur :-)

En een beetje rustig aan doen, kan geen kwaad. Dat tempo uit 2014 zou ik lekker laten voor wat het was!