Dag 17 Huskisson - Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu Dag 17 Huskisson - Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van mike sprangers - WaarBenJij.nu

Dag 17 Huskisson - Sydney

Door: mike

Blijf op de hoogte en volg mike

20 Februari 2023 | Australië, Sydney

De rit van vandaag is begonnen en ik kijk er al naar uit, voor deze etape heb ik twee puntjes gekozen om te stoppen en de eerste is een brug in victoriaanse stijl. Zo zie je maar, als je een kwartje extra eraan besteed kan het best mooi worden. Voor de rest is er weinig te zien hier buiten het feit dat de rit er na toe al schitterend is, het moraal gaat weer omhoog. De klad was er toch een beetje in gekomen na Canberra en de teleurstellende toko van gisteravond, dit resort was eigenlijk een "bates" motel zoals in de voorgaande tour in de USA.

De tweede geplande stop van vandaag is een klein uurtje verder rijden en we gaan behoorlijk de hoogte in om bij dat lookout point te komen. En zoals je kan verwachten, het uitzicht is schitterend, we zijn hier toch 5minuten langer blijven kijken dan gebruikelijk. We gaan aansluitend door naar Sydney via diverse Toerist drive's en de rit is top, ben helemaal zen en jing[e-38]jang zijn er ook hok vol dus, maar wel gezellig.

We zijn ondertussen al lekker op weg naar Sydney, maar laat er toch in de buitenwijken van Sydney een Holland house te staan. Er bestaat dus een app waar je terug kan vindenof er ergens een frikadel speciaal te koop is. Dus reden genoeg om langs te gaan, maar schijnbaar eet je in Australië op maandag geen frikadel, ze zijn "monday closed". Dat is een regel dat ik maar vaak genoeg tegen ben gekomen, teleurstellend. Dan maar door naar het appartement en deze is fantastischhet verschil met de toko van gister kan niet groter zijn.

• 20 Februari 2023 - 12:53

Joke:

Wat een positieve dag vandaag alleen jammer van die frikandel.

• 21 Februari 2023 - 19:23

Nathalie :

Mooie foto's hoor!

Jammer dat er maandags geen frikadellen gegeten kunnen worden...dinsdagochtend in de herkansing wel gelukt?